پیشنهادهای سندیکا در خصوص مقررات «ابراز و آزمون ظرفیت» جمع‌بندی شد

جلسه کارگروه ابراز و آزمون ظرفیت سندیکا ششم آبان ماه سال جاری در محل سندیکا برگزار و پیشنهادهای این تشکل برای رفع ایرادات پیش‌نویس اصلاح مقررات ابراز آمادگی و آزمون ظرفیت جمع‌بندی شد.

در همین راستا سیدصادق نیکوسپهر عضو کارگروه ابراز و آزمون ظرفیت سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق در گفت‌وگو با پایگاه خبری سندیکا ضمن اشاره به پیشنهاد دبیرخانه هیات تنظیم درباره اصلاح قوانین ابراز و آزمون ظرفیت در شرکت مدیریت شبکه، تصریح کرد: این پیش‌‎نویس از نظر کارشناسی ایرادات زیادی دارد و این اشکالات نه تنها از سوی نماینده سندیکا، بلکه از طریق برق حرارتی و مدیریت شبکه نیز مطرح شده‌اند.

وی در ادامه با بیان این که چندین جلسه کارشناسی برای تدوین پیشنهادهای اصلاحی در مورد این پیش‌نویس برگزار شد، افزود: با وجود ارائه پیشنهادهای اصلاحی، در نهایت کلیات این پیش‌نویس به تصویب هیات تنظیم بازار برق رسید. با این حال مقرر شده که مصادیق و جزییات پیش‌نویس مذکور، در جلسات کارشناسی دبیرخانه هیات تنظیم بازار برق با حضور کلیه ذی‌نفعان نهایی شود.

نیکوسپهر با تاکید بر این که موارد اصلاحی در خصوص تعیین مصادیق و میزان جرایم نیروگاه‌هایی که به میزان ابرازشده خود دست نیافته‌اند، گردآوری شده، خاطرنشان کرد: این پیشنهادها به زودی در جلسات دبیرخانه هیات تنظیم بازار برق ارائه می‌شود و امیدواریم که به واسطه آنها بتوان عمده ایرادات مطرح‌شده در پیش‌نویس اولیه را برطرف کرده و اقدامات موثری در این مورد صورت پذیرد.

سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق, شرکت برق حرارتی, شرکت مدیریت شبکه برق, کارگروه ابراز و آزمون ظرفیت سندیکا, هیات تنظیم بازار برق
نوشتهٔ پیشین
سندیکا خواستار اصلاح و تصویب آيين‌نامه اجرايی قانون ارزش افزوده شد
نوشتهٔ بعدی
مرجع اطلاع‌رسانی کمیسیون مهندسی سیستم‌ها ایجاد می‌شود

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید