موسسه JCCME ژاپن

هماهنگی‌های نهایی برای برگزاری دوره آموزشی در ژاپن انجام شد

نشست هماهنگی برای دوره آموزشی «آخرین تکنولوژی های تولید برق» با حضور معاون مدیرعامل دفتر توکیو موسسه JCCME ژاپن و رییس هیات مدیره و مدیر دفتر آموزش سندیکای شرکت های تولیدکننده برق در محل این تشکل برگزار شد.
در ابتدای این نشست دو طرف به معرفی اجمالی ظرفیت ها و پتانسیل های خود پرداخته و بر لزوم توسعه همکاری فیمابین تاکید کردند. در ادامه ضمن بررسی سرفصل‌های پیش‌بینی‌شده برای دوره آموزشی مذکور، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور حداکثرسازی سطح اثربخشی این دوره انجام و قرار بر این گذاشته شد که سندیکا محورهای پیشنهادی این موسسه را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده و سئوالات احتمالی مورد نظر آنها را در خصوص هر موضوع گردآوری کند و در نهایت پس از جمع‌بندی در اختیار JCCME قرار دهد تا ارائه موضوعات در دوره آموزشی مذکور به شکل دقیق تر و موثرتری انجام شود.
در این دوره آموزشی که قرار است طبق هماهنگی های صورت گرفته بین سندیکا و موسسه JCCME ژاپن در مهر ماه سال جاری برگزار شود، ضمن ارائه آموزش های تئوریک، بازدیدهایی از نیروگاه ها و مراکز مرتبط با آنها برنامه ریزی شده است.
گفتنی است قرار است سمیناری با مشارکت سندیکای شرکت های تولیدکننده برق و JCCME در شش ماه دوم سال در ایران برگزار شود که رایزنی‌های ابتدایی آن در این جلسه انجام شد.

نوشتهٔ پیشین
محاسبه هزینه‌های استفاده از سوخت پشتیبان در نیروگاه‌ها
نوشتهٔ بعدی
سهم ۳۰درصدی نیروگاه طوس در تأمین برق پایدار

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید