مرجع اطلاع‌رسانی کمیسیون مهندسی سیستم‌ها ایجاد می‌شود

جلسه کمیسیون مهندسی و سیستم‌های سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق روز  یکشنبه هفتم آبان ماه در محل این تشکل برگزار و ایجاد مرجع اطلاع‌رسانی کمیسیون و همچنین شناسایی محصولات فناورانه حوزه تولید در جشنواره فن‌بازار صنعت برق در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

در این جلسه گزارشی در خصوص نرم‌افزار TAPP توسط یکی از اعضای کمیسیون و نماینده شرکت توگا ارائه و اشاره شد که این نرم‌افزار به‌منظور تعمیق ارتباط شرکت توگا با بهره‌برداران و نیز ارزش‌آفرینی بیشتر در نیروگاه‌ها طراحی شده و زمینه را برای تحقق ارزش‌های مشتری فراهم می‌کند. به علاوه بر این موضوع تاکید شد که نرم‌افزار مذکور، بخش‌های مختلفی نظیر پروفایل نیروگاهی، مدیریت درخواست، ابزارهای کاربردی، اشتراک‌گذاری و …. دارد که دسترسی به اطلاعات را برای نیروگاه­ها تسهیل می‌کند.

بر اساس توضیحات ارائه‌شده و با توجه به لزوم دسترسی شرکت‌های عضو به دستاوردهای علمی و فناورمحور، قرار بر این گذاشته شد که گروهی با عنوان مرجع اطلاع‌رسانی کمیسیون مهندسی سیستم‌ها، متشکل از اعضای کمیسیون، مدیران عامل و مدیران فنی و مهندسی شرکت های عضو ایجاد شده و ضمن اطلاع‌رسانی موضوعات مطرح شده در کمیسیون، زمینه برای معرفی آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای علمی و نیز تجارب فنی موفق شرکت­‌های عضو نیز فراهم آید.

همچنین مقرر شد گزارش کاملی از امکانات و امتیازات نرم‌افزار TAPP جهت آشنایی و اطلاع اعضا توسط شرکت توگا تهیه و به منظور اطلاع‌رسانی به شرکت های عضو در اختیار دبیر کمیسیون قرار گیرد.

در خصوص جشنواره تخصصی فن‌بازار صنعت برق نیز مقرر شد نمایندگان سندیکا به منظور دریافت و جمع‌بندی اطلاعات شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه نیروگاهی در این جشنواره که از 23 تا 26 آبان ماه در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق برگزار خواهد شد، حضور داشته باشند و پس از جمع‌بندی، اطلاعات را جهت بهره‌برداری در اختیار شرکت‌های عضو قرار دهند.

جشنواره فن‌بازار, سندیکای شرکت های تولیدکننده برق, شرکت توگ, شرکت توگا, کمیسیون مهندسی و سیستم‌ها, نرم‌افزار TAPP, نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق
نوشتهٔ پیشین
پیشنهادهای سندیکا در خصوص مقررات «ابراز و آزمون ظرفیت» جمع‌بندی شد
نوشتهٔ بعدی
بر اساس توافق در نشست هم اندیشی، سندیکا مسئول پیگیری قضایی چالش‌های اعضا شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید