به یاد شهید دکتر معصومی که آمیزه‌ای از تعهد و تخصص بود

چهارم آبان ماه، نخستین سالگرد شهادت چهره‌ای کارآمد و متخصصی متعهد است که به رغم جوانی، نقشی تاثیرگذار در صنعت برق کشور داشت. شهید دکتر فریدالدین معصومی، از نیروهای مومن، متعهد و برخوردار از دانش روز در حوزه صنعت برق بود که در سال‌های آغازین خدمت به کشور، در عملیاتی ناجوانمردانه و تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی کاظم، شاهچراغ (ع) به فیض شهادت نایل آمد.

دکتر معصومی تجلی بارز تعهد و تخصص بود و در دوران حیات کاری خود همواره تلاش می کرد تا اندوخته‌های علمی و ارزنده خود را با عشق و علاقه وافر به صنعت برق انتقال دهد. آینده‌نگری، نگاه توسعه‌گر، روزآمدی و نوآوری و خلاقیت را می‌توان از جمله وجوه برجسته این دانشمند نخبه بیان کرد که در کنار ایمان قوی و دلبستگی عمیق به کشور و پیشرفت و بالندگی آن، از وی چهره‌ای ممتاز در صنعت برق کشور ساخته بود.

شهید دکتر معصومی در سال‌های خدمت به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر و عضو و نایب‌رییس هیات‌مدیره سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق، با بهره‌گیری از ویژگی‌های اعتقادی، علمی و توانمندی مدیریتی خود آثار و خدمات ارزشمند و ماندگاری در توسعه ظرفیت های صنعت برق به ویژه در بخش تولید به یادگارگذاشته است.

دوران حضور این چهره خادم و صادق در سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق و بهره‌مندی از دیدگاه‌های راهگشای او برای بخش خصوصی صنعت برق، خصوصا درحوزه تولید، برکات ارزشمندی داشته است که در کارنامه این تشکل ثبت خواهد ماند.

اینک در سالگرد عروج آسمانی این شهید والامقام و پرافتخار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز، به روح پاکش درود می‌فرستیم و از درگاه خداوند بزرگ برای خانواده معظم و همکارانش صبر و اجر طلب می کنیم.

سندیکای شرکت‌‎های تولیدکننده برق

سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق, شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر شهید دکتر معصومی
نوشتهٔ پیشین
نیروگاه‌های بخش خصوصی در صادرات برق سهیم می‌شوند
نوشتهٔ بعدی
برگزاری دوره آموزشی درباره صورت‌حساب‌های شرکت مدیریت شبکه برق

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید