برگزاری دوره آموزشی درباره صورت‌حساب‌های شرکت مدیریت شبکه برق

دوره آموزشی «بررسی مولفه‌های صورتحساب‌های فی‌مابین نیروگاه‌­ها و شرکت مدیریت شبکه برق» به همت سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق و با تدریس استادانی از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، ساعت 8 الی 16 روز شانزدهم آبان ماه سال جاری در محل این تشکل برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی این دوره آموزشی بررسی مولفه‌های صورتحساب در حوزه آمادگی، بررسی مولفه‌های صورتحساب در حوزه انرژی، بررسی مولفه‌های صورتحساب خارج از آمادگی و انرژی و نیز بررسی مولفه‌های صورتحساب سوخت خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که تمرکز این دوره بر پاسخ به سوالات و ابهامات شرکت‌های عضو بوده و اعضا می‌توانند سوالات مد نظر خود را تا پیش از زمان برگزاری به دفتر آموزش سندیکا ارسال کنند.

محتوای آموزشی این دوره براساس احصاء ابهامات و مشکلات اعضا در خصوص صورتحساب‌های شرکت مدیریت شبکه برق و به منظور جلوگیری از تکرار ایرادات آنها در این زمینه توسط دفتر آموزش سندیکا طراحی شده است. رفع مشکلات فعلی نیروگاه‌­ها و ثبت و آنالیز مولفه‌های موجود در صورتحساب‌های ماهیانه فروش انرژی در تعامل با معاونت‌های راهبری و بازار برق شرکت مدیریت شبکه و کاهش اثرات آن در صورتحساب‌­های این نیروگاه‌­ها از جمله موضوعات اصلی این دوره است که توسط دکتر سید میثم عزتی، رییس گروه مطالعات اقتصادی و تنظیم بازار شرکت مدیریت شبکه برق و مهندس مهرداد فضلی، کارشناس مسئول تحلیل عملکرد مطالعات بار شرکت مدیریت شبکه تدریس و به ابهامات و پرسش‌های نمایندگان شرکت‌های عضو نیز پاسخ داده خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با دفتر آموزش سندیکا به شماره تماس 22380036 (داخلی2) تماس حاصل فرمایند.

نوشتهٔ پیشین
به یاد شهید دکتر معصومی که آمیزه‌ای از تعهد و تخصص بود
نوشتهٔ بعدی
درخواست سندیکا از وزیر نیرو برای عدم شمول قراردادهای خرید و فروش برق از دریافت حق بیمه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید