استعلام نیازهای فناورانه نیروگاه‌های شرکت‌های عضو سندیکا

سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق در نامه‌ای به اعضا، اقدام به استعلام نیازهای فن­اورانه نیروگاه‌­ها برای ارائه در جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره و فن‌بازار که بنا است همزمان با بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در تاریخ 23 الی 26 آبان ماه سال جاری توسط مرکز رشد پژوهشگاه نیرو صورت گیرد، نزدیك كردن طرف‌های عرضه و تقاضا در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته و تسهیل شناسایی شرکت­های دانش‌بنیان سازنده قطعات نیروگاهی و همچنین نیازهای فناورانه نیروگاه­ها، ارتباط بین دو طرف اعلام شده است.

گفتنی است پیش از این دبیر کمیته علمی جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق در جلسه کمیسیون مهندسی و سیستم‌­های سندیکا حضور یافتند و به ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف این جشنواره پرداختند و پیرو آن، اعضای کمیسیون اطلاع‌­رسانی جشنواره فن‌بازار به شرکت­‌های عضو سندیکا را مورد تایید قرار دادند.

در این نامه، آخرین مهلت پاسخ به استعلام نیازهای فن­اورانه شرکت‌های عضو سندیکا هفدهم مهر ماه ذکر و اعلام شده است در صورتی که اعضای سندیکا تمایل به ارائه کارگاره در این جشنواره دارند، در همین مهلت به اطلاع دفتر کمیسیون‌های سندیکا برسانند.

نوشتهٔ پیشین
همکاری سندیکا با جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق کلید خورد
نوشتهٔ بعدی
ارائه گزارش سندیکا درباره هزینه‌های ناشی از استفاده از سوخت پشتیبان به هیات تنظیم بازار برق

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید